en sl

112 - KLIC V SILI

(01) 522 84 08 - SNMP

112 - KLIC V SILI

(01) 47 23 888 - PNMP

Zdravje DM 67 100

Zdravje na delovnem mestu

CMDPS 77 100

Medicina dela, prometa in športa

Zdravstveni pregledi voznikov 83 100

Samoplačniški pregledi v MDPŠ

Druge samoplačniške storitve

Druge samoplačniške storitve

Simulacijski center

Simulacijski center

Stisni me močno in mi reši življenje

Stisni me močno

Nadgrajena celovita obravnava pacienta

CPC+

Mediacijski center

Mediacijski center

Pohvale in pritožbe

Spoštovane pacientke in pacienti!

Vaše mnenje nam veliko pomeni, zato bomo zelo veseli vsake vaše pohvale, ki nam bo v vzpodbudo, kot tudi pritožbe, ki jo bomo skrbno obravnavali.


Za pohvalo/pritožbo lahko uporabite obrazec za pohvalo/pritožbo

Pohvalo/pritožbo lahko posredujete na elektronski naslov: chc@zd-lj.si ali po pošti na naslov posamezne enote ZDL.

 

OBRAVNAVA KRŠITVE PACIENTOVIH PRAVIC

Postopek obravnave kršitve pacientovih pravic ureja Zakon o pacientovih pravicah, ki določa pravice in dolžnosti pacientov. Vsebino in obliko obrazcev o pisnih izjavah volje pacienta določa Pravilnik o obrazcih o pisnih izjavah volje pacienta

 

KAKO LAHKO VLOŽIM ZAHTEVO?

Ustna zahteva: vložite jo pri predstojniku enote v času uradnih ur, sprejme se jo na zapisnik.

Pisna zahteva: pošljete jo po pošti ali elektronski pošti predstojniku enote, lahko pa jo oddate tudi v tajništvu enote. Pisna zahteva mora vsebovati ime, naslov in kontaktne podatke pacienta, opis domnevne kršitve, podatke o udeleženem zdravstvenem osebju, podatke o morebitnih drugih udeleženih osebah, čas, kraj, in morebitne posledice domnevne kršitve ter morebitni predlog za rešitev spora.

Za enostavnejšo vložitev pisne zahteve lahko uporabite obrazec Zahteva za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic.


KOMU LAHKO VLOŽIM ZAHTEVO?

Zahteve sprejema predstojnik enote. Naslovi in uradne ure so navedeni na spodnjih povezavah. Izberite enoto ZDL, kjer je prišlo do domnevne kršitve.


KAKŠNI SO ROKI ZA VLOŽITEV ZAHTEVE?

V primeru neustreznega odnosa zdravstvenega osebja je rok 15 dni od domnevne kršitve.

V primeru neustreznega ravnanja zdravstvenega osebja pri nudenju zdravstvene oskrbe je rok 30 dni po končani zdravstveni oskrbi.

Če ste za kršitev izvedeli kasneje, ali pa so se posledice kršitve pokazala kasneje, je rok za vložitev zahteve tri mesece po preteku zgoraj določenih rokov.

 

ZASTOPNIK PACIENTOVIH PRAVIC

V postopku uresničevanja pravic lahko pacientu svetuje, pomaga ali ga zastopa zastopnik pacientovih pravic. Zastopnice pacientovih pravic za območje Ljubljane:

 

Duša Hlade Zore

Prostori Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Območna enota Ljubljana
Zaloška 29, 1000 Ljubljana
Tel. številka: 01/ 542 32 85
Uradne ure:
Ponedeljek od 8:00 do 15:00
Torek od 8:00 do 13:00

 

Melina Omrzel Petek

Prostori Nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano, Območna enota Hrastnik

Novi dom 11, 1430 Hrastnik 

Tel. številka: 03/ 56 46 471

E-pošta: melina.omrzel-petek@nijz.si

Uradne ure:

Ponedeljek od 14:00 do 20:00

Torek in četrtek od 17:00 do 20:00

Mojca Mahkota

Prostori Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Območna enota Ljubljana, Zaloška 29, 1000 Ljubljana

Tel. številka: 01/ 542 32 85

E-pošta: mojca.mahkota@nijz.si

Uradne ure:

Torek od 13:00 do 19:00

Sreda od 8:30 do 14:30

Urniki in kontakti