PE RUDNIK, RAKOVNIŠKA ULICA 4

V ZD Ljubljana v PE Rudnik trenutno delujeta dve ambulanti za neopredeljene zavarovane osebe, v katerih se lahko prednostno opredelijo  pacienti, ki so v PE Rudnik imeli nazadnje izbranega osebnega zdravnika in imajo v tej enoti tudi svojo zdravstveno dokumentacijo.

Opredeljevanje pacientov bo potekalo sprotno ob njihovi obravnavi zaradi zdravstvenih težav.

URNIK dela ambulant za neopredeljene v tednu od 6.2. do 12.2.2023:

ORDINACIJSKI ČAS AMBULANTE ZA NEOPREDELJENE 1 (bivši pacienti zdravnika Horvat Tadeja)

  • ponedeljek: 14.00-17.30
  • torek: 7.00 - 11.00
  • sreda: PRAZNIK
  • četrtek: v ambulanti prisotna le medicinska sestra od 7.00-10.00
  • petek: 7.00 – 11.00
  • sobota: 7.00-11.00

Naročanje na pregled je obvezno, in sicer pacienti pokličejo na telefonsko številko 01 4202 432 v ordinacijskem času ambulante. 

ORDINACIJSKI ČAS AMBULANTE ZA NEOPREDELJENE 2 (bivši pacienti zdravnice Zale Kumše Gale)

  • ponedeljek: v ambulanti prisotna le medicinska sestra od 7.00-10.00
  • torek: 16.00 -19.00
  • sreda: PRAZNIK
  • četrtek: 14.00-17.30
  • petek: 14.00-18.00
  • sobota: 7.00-11.00

Naročanje na pregled je obvezno, in sicer pacienti pokličejo na telefonsko številko 01 4202 405 v ordinacijskem času ambulante. 

Vse ostale paciente, ki ste v enoti Rudnik imeli nazadnje izbranega osebnega zdravnika naprošamo, da za naročanje na pregled v ambulanto za neopredeljene pokličite na tel. Št. 01 42 02 400.

Glede na število kadra, ki je na razpolago za delo v ambulantah za neopredeljene, sprva ne bomo mogli zagotoviti opredelitve vsem pacientom, ki so trenutno brez osebnega zdravnika. Ne glede na to pa bomo še vedno zdravstveno oskrbo zagotavljali vsem osebam, ki jo bodo potrebovali, in sicer v enotah, kjer so imeli osebnega zdravnika, torej v doslej že vzpostavljenih kroničnih, akutnih, administrativnih ambulantah in ambulantah za preveze ran. Vsem pacientom svetujemo, da recepte za kronično terapijo, napotnice za kontrolne preglede, naročilnice za medicinske pripomočke naročijo pravočasno (vsaj 10 dni pred iztekom), saj bodo administrativne storitve praviloma urejene v roku enega tedna od naročila in res vljudno prosimo, da to pacienti upoštevajo.