Zdravstveni dom Ljubljana, največja zdravstvena ustanova na primarni ravni v Sloveniji, predstavlja novo celostno grafično podobo. Osvežena vizualna identiteta temelji na tradiciji in hkrati poudarja, da je Zdravstveni dom Ljubljana sodobna in referenčna ustanova, ki postavlja trende na področju osnovne zdravstvene dejavnosti. Usmerjena je v nenehen razvoj novosti ter sodobnih pristopov zdravljenja z namenom zadovoljevanja potreb in pričakovanj pacientov. Nova podoba utrjuje vlogo Zdravstvenega doma Ljubljana kot zaupanja vrednega partnerja v zdravstvu in poudarja njegovo poslanstvo – biti sopotnik na poti do zdravja.

ZDL Logo Primarni Si Zelena1

Simbol in logotip
Nova vizualna identiteta Zdravstvenega doma Ljubljana uvaja simbol, ki izraža odnos med pacientom in ustanovo. Sestavljata ga dve osnovni obliki: stiliziran medicinski križ in kvadratno osrednje polje. Skupaj tvorita kompozicijo, ki ponazarja prehajanje posameznika skozi Zdravstveni dom Ljubljana – vizualno metaforo interakcije, sodelovanja in gibanja naprej.

Prenova vključuje tudi razvoj podznamk, in sicer Centra za krepitev zdravja (CKZ) in Simulacijskega izobraževalnega centra (SIM), ki sta oblikovno zasnovana v skladu z identiteto krovne blagovne znamke.

Prejšnja identiteta ni vključevala simbola, temveč je uporabljala zgolj kratico »ZDL«. Uvedba simbola danes omogoča večjo vizualno prepoznavnost in Zdravstvenemu domu Ljubljana daje sodoben in razpoznaven izraz, ki ostaja zvest svoji javni vlogi in k človeku usmerjenim vrednotam.

CGP primer

Slogan: Zdravju naproti
V sklopu prenove je bil oblikovan tudi slogan »Zdravju naproti«, ki povzema temeljno poslanstvo Zdravstvenega domа Ljubljana – biti sopotnik na poti do boljšega zdravja. Slogan deluje kot odprto vabilo, zasnovano na prepričanju, da je zdravje proces, ki ga zdravstvena ustanova in uporabniki soustvarjajo skupaj. Gre za vključujoče in v prihodnost usmerjeno sporočilo.

Avtorji vizualne podobe
Novo podobo sta zasnovala Gregor Pogačnik, oblikovalec in specialist za digitalno oblikovanje, ter Matija Kocbek, ustanovitelj podjetja Reformatic d.o.o. in oblikovalec z več kot dvema desetletjema izkušenj.