Ohranjanje zdravja

Vabimo vas, da se udeležite delavnice, kjer boste pridobili znanje, da si boste lahko načrtovali spremembe in jih vnesli v svoj način življenja, da bi ohranjali zdravje, dosegli boljše počutje, imeli več energije in lažje premagovali vsakodnevne napore. Predstavili vam bomo osnovna načela zdrave prehrane, primerne telesne aktivnosti, telesne teže, ter vpliv alkohola in kajenja na zdravje.

Dejavniki tveganja

V zdravstvenovzgojni delavnici vam bomo poskušali predstaviti, kar je potrebno vedeti o zvišanem krvnem tlaku, sladkorju v krvi in holesterolu in kako si lahko pomagate sami, da dejavnike obvladujete. Z zdravim načinom življenja boste zmanjšali tveganje, da bi zboleli za boleznimi srca in ožilja.

Test hoje na 2 kilometra

Test hoje - preizkus hoje na 2 km je prenesen iz finskega inštituta za telesno dejavnost in je ustrezen terenski test za določanje telesne dejavnosti odraslih na prostem. Test je zanesljiv in ponovljiv, kar pomeni, da lahko udeležencu na podlagi rezultatov, ki jih doseže svetujemo kako naj izvaja in veča telesno dejavnost, ter jo čez pol leta ponovno primerjamo.

S testom preverimo svojo telesno pripravljenost, spoznamo ali je takšna telesna dejavnost varna in zdrava, ter omogoča krepitev srčno žilnega sistema.

Zdrava prehrana

Kako zdravo se prehranjujete, koliko obrokov zaužijete, pogosto začnete dan brez zajtrka...č Program delavnice zdrava prehrana vas bo seznanil z načeli zdrave uravnotežena prehrane v kateri bomo poskušali ugotoviti kaj vpliva na nepravilnosti in kako si lahko pomagate sami. Z zdravim načinom življenja boste vplivali na dobro počutje in lažje sprejemali vsakodnevne obremenitve.

Telesna dejavnost - gibanje

Ste že poskušali biti bolj telesno dejavnič Ste bili potem utrujenič Je bilo vaše počutje po vadbi slaboč Če se vam je navedeno dogajalo ali če se še niste odločili za povečano telesno dejavnost vas vabimo, da se udeležite zdravstveno vzgojnega programa, ki je namenjen spoznavanju varnega in učinkovitega gibanja za zdravje in vključuje tudi nordijsko hojo.

Zdravo hujšanje

Prehrana in zdravje sta med seboj zelo povezana. Se vam dogaja, da niste zadovoljni s svojim počutjem in težoč Če si želite spremembe in imate povečano telesno težo  se lahko udeležite delavnice, kjer boste pridobili znanje kako zmanjšati in uravnavati telesno težo, da boste uresničili zastavljene cilje.

Da, opuščam kajenje

Kajenje je eden od pomembnih dejavnikov tveganja za bolezni srca in ožilja. Razmišljate o tem, da bi prenehali kaditič Opustiti kajenje ni težko. Potrebno se je odločiti! Veliko pred vami jih je že nehalo - zakaj ne bi tudi vič Pridružite se jim. V pomoč vam nudimo učno delavnico ali individualno svetovanje s programom odvajanja od kajenja.