Spoštovane pacientke in pacienti.

Ambulante v zdravstvenem domu so v aktualnem času zelo obremenjene s telefonskimi klici, zato vas vljudno prosimo, da se poslužujete elektronskih poti komuniciranja, če je to le mogoče. Pacienti, ki nas kontaktirate po elektronski pošti, dodatno ne kličite v ambulanto, da bi preverili, ali smo e-pošto prejeli. Vsi ti telefonski klici namreč dodatno obremenjujejo telefonsko linijo in so popolnoma nepotrebni, saj na e-pošto praviloma odgovorimo najkasneje naslednji delovni dan.


NAROČILO RECEPTOV, NAPOTNIC, BOLNIŠKEGA STALEŽA

Vse administrativne storitve, kot so izdaja receptov za kronično terapijo, napotnic za kontrolne preglede, naročilnic za medicinske pripomočke, po presoji osebnega zdravnika ureditev bolniškega staleža, se izvaja na daljavo, če je le možno preko e-pošte.

Ob tem vas prosimo, da skrbno načrtujete naročilo receptov že nekaj dni pred porabo zdravila. Prav tako vas naprošamo, da pred klicem v ambulanto preverite v lekarni, ali imate morda še veljaven obnovljiv recept za zdravila za kronično terapijo. Recepte za stalna zdravila, ki jih imate v kronični terapiji zdravnik običajno predpiše za obdobje 3 mesecev. Ob ponovnem naročanju receptov vas zato prosimo, da sočasno naročite VSA zdravila, ki jih redno jemljete (1 naročilo stalne terapije na 3 mesece) in ne naročate le posameznih zdravil.

V primeru kontrolnega pregleda pri zdravniku na sekundarnem/terciarnem nivoju zdravstva najprej preverite, ali je vaša izdana napotnica za kontrolni pregled še vedno veljavna, kar je razvidno iz zapisa zadnjega pregleda. Od 8.5.2020 dalje ima po pravilih ZZZS napotni zdravnik tudi možnost, da podaljša veljavnost napotnice osebnega zdravnika, in sicer lahko podaljša veljavnost napotnice za največ dve leti (skupaj lahko znaša veljavnost napotnice do tri leta). Podaljšanje napotnice s strani napotnega zdravnika mora biti izvedeno preden napotnica preteče in s tem ni potrebna izdaja novih napotnic s strani osebnega zdravnika za kontrolne preglede.