Skoči do osrednje vsebine
Išči... SL EN Prijava

Prijava za zaposlene

efpc_slo

Dejavnosti

Dejavnosti zdravstvenega doma

ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA IN NAROČANJE NA PREGLED

Digitalizacija in razvoj elektronskih medijev sta opazno povečala tudi elektronsko komunikacijo med pacienti in zdravstvenim osebjem. Posledično se v ambulantah soočamo s številnimi sporočili preko elektronske pošte.

Elektronska komunikacija

Pri posredovanju elektronskih sporočil upoštevate nekaj usmeritev.

v svojih sporočilih bodite kratki in posredujte točne podatke. Pri podpisu obvezno dodajte polno ime in priimek, ZZZS številko ter telefonsko številko, na kateri ste dosegljivi, da vas bomo v primeru nejasnosti lahko poklicali. Prosimo vas, da ne pošiljate več sporočil dnevno.

Na prejeta elektronska sporočila vam bomo odgovorili po prioriteti zdravstvenih težav, najkasneje pa v roku treh delovnih dni, zato dodatno klicanje v ambulanto ni potrebno.

Če se na ambulanto obračate za svojega otroka, naj elektronsko sporočilo napiše le eden od staršev, ne vsak starš svojega. V sporočilu navedite točne podatke otroka (ime in priimek, rojstni podatki, šola in razred ter dosegljiv kontakt).

Preko e-pošte lahko naročate:

  • recepte za zdravila, ki jih jemljete v sklopu stalne kronične terapije,
  • naročilnice za predpis medicinskih pripomočkov,
  • napotnice za kontrolne preglede pri kliničnem specialistu;

ter uredite krajši bolniški stalež ali se naročite na pregled v ambulanti.  

Pregled v ambulanti - obvezno naročanje

Za obisk v ambulanti se morate NAROČITI. Triažo dnevnih obiskov izvaja zdravstveno osebje ambulante. Število obiskov v ambulanti je omejeno. Prednostno so v ambulanti obravnavani kronični bolniki z akutnim poslabšanjem oziroma tisti bolniki, ki glede na zdravstvene težave pregled bolj potrebujejo.

Ne pozabite, da si lahko pri določenih blažjih zdravstvenih težavah pomagate tudi sami, npr. vzamete zdravila proti bolečinam ali vročini, ki so v lekarni prosto dostopna, prav tako določene blage težave spontano minejo in zadošča opazovanje oz. odloženo čakanje. Če pri tem niste uspešni, se obrnete na zdravstveno osebje ambulante. Napotke za ukrepe pri nekaterih blagih zdravstvenih težavah si lahko preberete tudi na naši spletni strani v rubriki Nasveti in navodila.

Vse administrativne storitve urejajte po elektronski pošti ali po telefonu, brez obiska ambulante.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje, da je ambulantna obravnava prednostno namenjena tistim, ki zdravstveno oskrbo najbolj potrebujejo.

Dejavnosti osnovne zdravstvene dejavnosti in specialistično ambulantne dejavnosti v ZDL so:

 


ZD Ljubljana na podlagi Odloka o ustanovitvi javnega zavoda ZD Ljubljana opravlja osnovno zdravstveno dejavnost, ki obsega:

  • spremljanje zdravstvenega stanja prebivalcev in predlaganje ukrepov za varovanje, krepitev in izboljšanje zdravja ter preprečevanje, odkrivanje, zdravljenje in rehabilitacijo bolnikov in poškodovancev,
  • zdravstveno vzgojo ter svetovanje za ohranitev in krepitev zdravja,
  • preprečevanje, odkrivanje in zdravljenje ustnih in zobnih bolezni ter rehabilitacijo,
  • zdravstveno rehabilitacijo otrok in mladostnikov z motnjami v telesnem in duševnem razvoju,
  • patronažne obiske, zdravstveno nego, zdravljenje in rehabilitacijo bolnikov na bolnikovem domu ter oskrbovancev v socialnovarstvenih zavodih,
  • neprekinjeno nujno medicinsko pomoč,
  • zdravstvene preglede športnikov,
  • zdravstvene preglede nabornikov,
  • ugotavljanje začasne nezmožnosti za delo,
  • diagnostične in terapevtske storitve,
  • specialistično ambulantno dejavnost.

ZD Ljubljana zagotavlja zdravstveno varstvo za območje MOL, v nekaterih dejavnostih pa tudi za širše območje Ljubljane (PHE, razvojne ambulante).

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Nastavitve Zapri

Nastavitve za uporabo piškotkov

Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.

Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.

Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.