Skoči do osrednje vsebine
Išči... SL EN Prijava

Prijava za zaposlene

efpc_slo

Začasna preusmeritev ambulant Zdravstvenega varstva odraslih iz ZD Polje v ZD Fužine bo podaljšana predvidoma še do konca januarja 2023. V ZD Polje bodo delovale ambulante za obravnavo kroničnih bolnikov in ambulanta za preveze oziroma nego ran. Prav tako v ZD Polje še naprej ostajajo ambulante Zdravstvenega varstva šolskih otrok in mladine, Zobozdravstvenega varstva, Specialistične ambulante za čeljustno ortopedijo, Ambulanta za ustno higieno, Patronažno varstvo in Laboratorijska diagnostika. Za paciente, ki so ostali brez izbranega osebnega zdravnika v enoti Moste-Polje ali je le-ta bolniško odsoten, so v ZD Fužine še naprej organizirane dve akutni in kronična ambulanta. Prosim vas za potrpežljivost in solidarnost. 

Za naročanje po telefonu lahko pokličete na telefonsko številko svojega izbranega osebnega zdravnika. V kolikor je le-ta odsoten, bo klic ustrezno, preko telefonske centrale, preusmerjen v triažno ambulanto. Dodatne informacije so na voljo na telefonski centrali ZD Polje (01) 58 64 900 in triažni telefonski številki (01) 58 64 950.

Za naročanje po elektronski pošti lahko pišete na dozdajšnje elektronske naslove za naročanje pri svojem izbranem osebnem zdravniku. V kolikor je le-ta odsoten, bodo sporočila v samodejnem odgovoru preusmerjena na skupni mail za naročanje: narocanje.zvo.polje@zd-lj.si.

Naročanje na obravnavo v ZD Fužine, kamor so začasno preusmerjene ambulante Zdravstvenega varstva odraslih (razen ambulant za obravnavo kroničnih bolnikov), bo mogoče tudi osebno v sprejemni pisarni zdravstvenega varstva odraslih od ponedeljka do četrtka med 7. in 19. uro ter v petek med 7. in 13. uro. Za informacije v ZD Fužine lahko pokličete na telefonsko številko (01) 54 72 800. Zaradi lažje organizacije dela priporočamo naročanje po telefonu ali po elektronski pošti. Odgovor na poslano elektronsko pošto boste, v skladu s triažnim postopkom in ugotovljeno stopnjo nujnosti, prejeli najpozneje v petih delovnih dneh.

V primeru življenjske ogroženosti pokličite 112.

Z morebitnimi dodatnimi spremembami vas bomo pravočasno seznanili na naši spletni strani.

Zaradi nepredvidenih dogodkov in večjega števila bolniških odsotnosti zaposlenih bomo z 29. 11. 2022 začasno preusmerili ambulante zdravstvenega varstva odraslih iz ZD Polje v ZD Fužine. Nova organizacija dela bo predvidoma trajala do konca decembra 2022. Za paciente, ki so ostali brez osebnega zdravnika v enoti Moste-Polje ali je le-ta bolniško odsoten, bodo v ZD Fužine organizirane dve akutni in kronična ambulanta. Paciente prosimo za potrpežljivost in strpnost.

Za naročanje po telefonu pacienti lahko pokličejo na telefonsko številko svojega izbranega osebnega zdravnika. V kolikor je le-ta odsoten, bo klic ustrezno preusmerjen v triažno ambulanto. Dodatne informacije so na voljo na telefonski centrali ZD Polje (01) 58 64 900 in triažni telefonski številki (01) 58 64 950.

Za naročanje po elektronski pošti lahko pacienti pišejo na dozdajšnje elektronske naslove za naročanje pri svojem izbranem osebnem zdravniku. V kolikor je le-ta odsoten, bodo sporočila v samodejnem odgovoru preusmerjena na skupni mail za naročanje: narocanje.zvo.polje@zd-lj.si.

Naročanje na obravnavo v ZD Fužine, kamor so začasno preusmerjene ambulante zdravstvenega varstva odraslih, bo mogoče tudi osebno v sprejemni pisarni zdravstvenega varstva odraslih od ponedeljka do četrtka med 7. in 19. uro ter petek med 7. in 13. uro. Za informacije v ZD Fužine pacienti lahko pokličejo na telefonsko številko (01) 54 72 800. Zaradi lažje organizacije dela priporočamo naročanje po telefonu ali po elektronski pošti. Odgovor na poslano elektronsko pošto bo pacient, v skladu s triažnim postopkom in ugotovljeno stopnjo nujnosti, prejel najpozneje v petih delovnih dneh.

V primeru življenske ogroženosti naj pacienti pokličejo 112.

Z morebitnimi dodatnimi spremembami bomo paciente pravočasno seznanili na naši spletni strani.

Sprejem bolnikov na urgenci v Ljubljani bo od 1. 9. 2022 tako kot doslej potekal v Splošni nujni medicinski pomoči ZD Ljubljana (SNMP). Po triaži oziroma opredelitvi nujnosti bolnika, s strani triažne medicinske sestre in zdravnika, pa bodo zelo bolni pacienti takoj preusmerjeni v UKC Ljubljana. Doslej smo vse paciente obravnavali v SNMP-ju, najbolj bolni so bili nato napoteni v UKC Ljubljana, kjer so morali skozi ponovni triažni postopek in dodatno obravnavo. Z novim načinom dela bo huje bolnim pacientom omogočena hitrejša pot do zaključene obravnave, odpusta v domačo oskrbo ali sprejema v bolnišnico, saj jim bo prihranjena najprej obravnava na SNMP in nato še obravnava v UKC Ljubljana, kot je to veljalo do zdaj, ko je bila za huje bolne (rumena kategorija) obravnava dvostopenjska. Vsi pacienti bodo obravnavani v skladu s strokovnimi priporočili.

Sprememba je torej v tem, da bodo bolj ogroženi in nujni bolniki že takoj obravnavani pri ustreznem specialistu in ne zaporedno pri več zdravnikih, preden pridejo do tistega specialista, ki ga potrebujejo, to pa je v nujnih stanjih izjemnega pomena. Bolniki se bodo izognili dvojnemu (ali celo trojnemu) čakanju na pregled in izvide pri različnih zdravnikih in podvajanju različnih diagnostičnih preiskav. Bolnika tako postavljamo v središče obravnave. ZD Ljubljana bo v enoti SNMP enako kot doslej opravljal vse storitve, ki jih je dolžan izvajati in bo zagotavljal čim hitrejšo in ustrezno oskrbo pacientom, ki iščejo pomoč na SNMP-ju. Noben življenjsko ogrožen pacient ne bo ostal brez takojšnje zdravstvene storitve. Skupni čakalni čas posameznega pacienta (prej v SNMP-ju in nato v UKC Ljubljana ali s triažo takoj preusmerjen v UKC Ljubljana) se ne bi smel podaljšati.

Metodologija urgentnih centrov je bila sprejeta že pred leti na nacionalni ravni. Splošni dogovor za leto 2022 je skladno s tem na novo definiral področja dela urgentnih ambulant UKC Ljubljana in enote SNMP v okviru ZD Ljubljana tako, da je za ZD Ljubljana definiral naslednja področja:

  1. Triažo
  2. VUZ – vozilo urgentnega zdravnika (izvajanje nujnih intervencij na terenu)
  3. VDM – vozilo družinskega zdravnika (izvajanje neodložljivih hišnih obiskov)
  4. Enoto za hitre preglede z ustrezno zgolj osnovno laboratorijsko diagnostiko (obravnava bolnikov, ki ne potrebujejo razširjene laboratorijske in druge diagnostike, praviloma modro-zelene triažne kategorije po Manchesterskem triažnem algoritmu)
  5. Dežurno službo (izvajanje dežurne službe s strani zdravnikov družinske medicine v času dežurne službe).

UKC Ljubljana pa ima definirane urgentne ambulante na področju internistike, infektologije, nevrologije, ki sodijo po metodologiji UC v Enoto za bolezni, poleg urgentnih ambulant na področju kirurgije, ki sodijo po metodologiji UC v Enoto za poškodbe.

Podpiramo odločitev UKC Ljubljana o prilagoditvi organizacije dela in smo prepričani, da bodo ustrezno izvajali program, ki so ga glede nujnih bolnikov dolžni izvajati v obsegu in na način, kot jim je določen. Kot terciarna ustanova imajo veliko znanja in strokovnosti, da bodo vsi huje bolni dobili takojšnjo oskrbo, počakali pa bodo tisti bolniki, ki to glede na triažni postopek lahko. V ZD Ljubljana zaradi velikega pomanjkanja kadra lahko zagotavljamo storitve v obsegu, ki ga pogodbeno moramo ter kadrovsko in strokovno zmoremo. Prav tako podvajanje pregledov in triažiranja ni v našem skupnem interesu, saj si za naše bolnike vsi želimo zagotavljati hitro in strokovno ustrezno obravnavo.

ZD Ljubljana oziroma enota SNMP je tako kot doslej pripravljena priskočiti na pomoč, v kolikor bi UKC Ljubljana izrazil tovrstno potrebo in željo, dokler v celoti ne prilagodijo dela.

V Zdravstvenem domu Ljubljana prehajamo na nov način elektronske komunikacije preko portala za paciente, ki bo nadomestil dozdajšnjo elektronsko pošto.

Portal omogoča varnejšo komunikacijo med pacienti in ambulanto. Uporabniki lahko na portalu vidijo seznam predpisanih zdravil in napotnic, naročajo zdravila, ki jih redno prejemajo, prav tako kontrolne napotnice pri specialistih. Kmalu bodo lahko uporabniki naročali tudi medicinske pripomočke, ki jih redno uporabljajo, imeli bodo vpogled v bolniške liste, mogoče pa bo tudi eNaročanje na pregled ali na odvzem krvi v naših laboratorijih. Zaposleni v ambulanti bodo z uporabo portala imeli vsaj za petino manj administrativnega dela, saj sporočilo prejme ambulanta avtomatično v zdravstveno informacijski program, ki ga uporablja pri svojem delu, kar je ena izmed največjih prednosti in novosti. Ob odsotnosti izbranega zdravnika pa sporočilo avtomatično prejme nadomestni zdravnik.

Registracija na portal je mogoča z osebno registracijo pri zdravniku v ambulanti ali z digitalnima potrdiloma SigenCa ali SigovCa ter siPassom. Pacient lahko pooblasti tudi drugo osebo, če sam nima lastnega elektronskega naslova in mobilne telefonske številke. V nekaterih enotah imamo dodatno odprte posebne termine za osebne obiske brez naročanja, ki so namenjeni osebnim registracijam v portal, pooblastilom za svojce in pomoči pri uporabi. Navodila za uporabo so dostopna tudi na spletni strani ZDL.

Portal že uporabljajo v ambulantah družinske medicine v enotah Šentvid, Bežigrad in Vič-Rudnik, postopoma bodo sledile druge ambulante in enote ZDL. V enoti Šentvid, kjer smo elektronsko komunikacijo v celoti preusmerili na portal opažamo, da so odzivi pacientov zelo dobri. Starejši, vešči uporabe računalnika, se v portalu dobro znajdejo.

Portal nadomešča le elektronsko pošto, pacienti lahko z ambulanto še vedno komunicirajo preko telefona, navadne pošte in osebno v ambulanti.

V Zdravstvenem domu Ljubljana smo otvorili nov avtomatiziran laboratorijski sistem za analizo vzorcev krvi. Gre za visoko zmogljiv in tehnološko najnaprednejši sistem v osnovnem zdravstvu v Sloveniji. Uporabnikom zdravstvenih storitev občutno skrajšuje čakanje na diagnostične rezultate, zaposlenim pa je olajšal delo in jim zagotovil večjo varnost pred okužbami. Simbolične otvoritve sta se udeležila tudi minister za zdravje gospod Janez Poklukar in podžupan Mestne občine Ljubljana gospod Dejan Crnek.

Simboličen prerez traku Minister za zdravje direktorica ZDL podžupan MOL
Simboličen prerez traku: minister za zdravje, direktorica ZD Ljubljana in podžupan MOL.

Nov laboratorijski sistem največ prednosti prinaša uporabnikom zdravstvenih storitev. Nova pridobitev zagotavlja kakovosten laboratorijski rezultat v čim krajšem možnem času. Nujne vzorce lahko sedaj lažje obravnavamo prednostno. Sistem porabi manjše količine vzorca krvi, v večini primerov pa tudi manjše število vzorcev.

Sistem lahko v eni uri na 700 do 800 vzorcih naredi več kot 50 različnih preiskav. Vzorci samodejno potujejo do analizatorjev. Na vmesnih modulih roboti avtomatsko odpirajo in zapirajo epruvete, centrifugirajo ter shranjujejo vzorce v hladilni enoti. Ker je manj rokovanja s samimi vzorci, je s tem delo za zaposlene z vidika okužbe tudi bolj varno.

S štirimi novimi analizatorji, ki so združeni v dvojice in povezani na avtomatiziran laboratorijski sistem s centralnim krmiljenjem, smo prešli v združitev biokemijskih in imunokemijskih preiskav na enovit skupni sistem. Ker je celoten nov sistem dolg kar 12 metrov, je bil prostor, ki smo ga imeli na voljo do sedaj, zanj premajhen. Zato smo združili dva prostora, kar je zahtevalo tudi prilagoditev vodovodne in električne inštalacije ter klimatizacije. Vrednost postavljene opreme znaša 1.5 mio €.

Nov avtomatiziran laboratorijski sistem v ZD Ljubljana kopija
Nov avtomatiziran laboratorijski sistem.

V času prenove laboratorija Zdravstveni dom Ljubljana ni imel na voljo nadomestne lokacije, zato je bilo za nemoten potek dela na starih analizatorjih potrebnega veliko načrtovanja in sodelovanja zaposlenih z ekipami, ki so izvajale gradbena dela ter postavitev celotnega analitskega sistema.

vodstvo ZDL minister in podžupan ter vodja laboratorijske diagnostike v ZDL skupaj z zaposlenimi v laboratoriju
Zaposleni v laboratorijski diagnostiki skupaj z ministrom za zdravje, podžupanom MOL in vodstvom ZDL.

ZD Ljubljana je tako pridobil tehnološko najnaprednejši moderen sistem na primarni ravni v Sloveniji, ki omogoča prilagajanje delovnega procesa individualnim potrebam laboratorija v realnem času ter visoko produktivnost delovnega procesa.

Direktorica ZD Ljubljana prof. dr. Tonka Poplas Susič je ob tej priložnosti povedala: »Osnovno zdravstvo še vedno reši preko 80 odstotkov vseh zdravstvenih težav ljudi, zato je izjemno pomembno, da sledimo novostim. Zdravstveni dom Ljubljana to počne na treh nivojih, eno je znanje, drugo je razvoj in tretje področje, ki ga nadgrajujemo, so tehnikalije. Poleg strokovnih izobraževanj, ki jih organiziramo za naše zaposlene, veliko vlagamo v edukacijo za profesionalno in laično javnost v Simulacijskem in Mediacijskem centru. Drugo področje, v katerega veliko vlagamo, je razvoj. Tekom naših domačih ali mednarodnih projektov smo razvili nekaj pomembnih vsebin, ki lahko pripomorejo k boljši obravnavi pacientov. Eno od pomembnejših je obravnava bolnikov na domu, ki ne morejo k zdravniku s pomočjo patronažne medicinske sestre, testiramo telemedicino z izjemno dobrimi rezultati, uvajamo prenos kompetenc na osebo za laično svetovanje, ki pomaga sebi in enakim kroničnim bolnikom, ustanovili pa smo tudi ambulanto za kronične bolnike, ker vemo, da zdravnikov družinske medicine ni in kot zelo pomembno, začeli smo ocenjevati kakovost našega dela skozi oči pacienta.

Razvili smo portal za paciente- nov način elektronske komunikacije z ambulanto, v letošnjem letu načrtujemo nabavo novih diagnostičnih aparatur, danes pa smo se zbrali zaradi novega modernega tehnološko avtomatiziranega procesa laboratorijskih preiskav za naše bolnike, ki omogoča večje število obravnav, zanesljivejše rezultate, omogoča dodatno naročanje, manjši odvzem krvi in predvsem izjemno kakovost.«

Podžupan Mestne občine Ljubljana Dejan Crnek je ob otvoritvi izpostavil, da je slovensko primarno zdravstvo eno najboljših v Evropi, če ne na svetu in da se marsikdo zgleduje po nas. Dejal je, da so zato v Mestni občini Ljubljana še posebno ponosni na ZD Ljubljana, ki je eden največjih tudi v Evropi in ki kljub težavam, ki so nastale zaradi splošnega pomanjkanja družinskih zdravnikov, skuša nuditi vrhunske storitve tistim, ki najbolj potrebujejo pomoč, obenem pa tudi razvoj poteka skladno z načrti.

Minister za zdravje Janez Poklukar je dejal, da je vesel in ponosen, da danes prisostvuje tako pomembni pridobitvi ZD Ljubljana in vseh Ljubljančanov. Pohvalil je delovanje in učinkovitost primarnega zdravstva v času covid epidemije in potrdil, da si brez primarnega zdravstva kot temelja, v bodoče ne moremo predstavljati trdnega, učinkovitega zdravstvenega sistema v Sloveniji. Dejal je, da verjame, da bodo dosežki slovenskega primarnega zdravstva v času epidemije v bodoče cenjeni in občudovani, ko se bo na to pogledalo z nekim zamikom. Prepričan je, da je to tisto, na čemer moramo graditi, saj samo na ta način lahko na nepričakovane krizne situacije vedno znova odreagiramo primerno, učinkovito in pravočasno. »ZD Ljubljana dokazuje, da tudi na primarnem nivoju enako kot na drugih nivojih zdravstva sledimo razvoju in ga marsikje prehitevamo. Želim si, da na tej poti ostanemo in da s podporo vodstva in s strokovnimi usmeritvami odločevalci sledijo temu, kar se dogaja v ZD Ljubljana«, je še izpostavil.

V enotah ZD Ljubljana se v aprilu ponovno pričenjajo preizkusi hoje na 2 kilometra, zato izkoristite možnost, da preverite svojo telesno pripravljenost. Udeležba je brezplačna.

Preizkus hoje na 2 km je enostaven, natančen in varen test, s katerim s pomočjo tako hitre hoje kot jo zmorete, izmerimo vašo telesno zmogljivost in vam na podlagi vaših rezultatov svetujemo ustrezno telesno dejavnost ter zdravju prijazno športno vadbo. Preizkus hoje je primeren za vse med 20. in 65. letom, ki ste telesno nedejavni ali zmerno telesno dejavni. Test lahko opravite večkrat, priporočamo ga vsakih 6 mesecev, in tako sledite izboljšanju svoje telesne zmogljivosti.
Nedavno so se nam na testu hoje pridružili tudi člani Društva bolnikov s krvnimi boleznimi Slovenije, ki so izrazili navdušenje nad tovrstnimi aktivnostmi. Jože Uhan, član Izvršnega odbora Društva bolnikov s krvnimi boleznimi Slovenije: »Spodbujanje zdravega življenjskega sloga je eden od pomembnih programov tudi Društva bolnikov s krvnimi boleznimi Slovenije. Skrb za fizično aktivnost in dober imunski sistem sta za bolnike in nekdanje bolnike s krvnimi boleznimi še posebej pomembna. Sodelovanje z zdravstveno vzgojnim centrom ZD Ljubljana pri izvajanju strokovno vodenega testa hoje nam je v veliko podporo. Prav organizacija občasnega sistematičnega testiranja hoje na 2 km je odlična ozaveščevalna aktivnost, ki motivira in omogoča spremljanje telesne zmogljivosti vsakega posameznika preko individualnega poročila s priporočilom o najprimernejši vadbi oz. dejavnosti. Odziv udeležencev programa je odličen in strokovni ekipi zdravstveno vzgojnega centra ZD Ljubljana se lepo zahvaljujemo za to pomembno poslanstvo in podporo v korist bolnikov in bivših bolnikov.«

V našem zdravstvenem domu ponujamo številne druge zdravstveno vzgojne delavnice in svetovanja za krepitev zdravja. Z dvigom motivacije, znanjem, informacijami in spodbudo, udeleženci teh programov spreminjajo nezdrav življenjski slog, se posledično bolje počutijo, imajo več energije, manj obolevajo, kar jih vodi v bolj kvalitetno življenje, zato vljudno vabljeni v naše delavnice.
Lokacije in termine testov hoje ter več informacij o delavnicah za krepitev zdravja najdete na spletni strani www.zd-lj.si

OECD je leta 2017 ustanovil delovno skupino za oceno kakovosti dela na primarni ravni zdravstvenega varstva. Delovna skupina je pripravila metodologijo izvedbe raziskave, ki jo je poimenovala PaRIS (Patient-Reported Indicator Survey). Projekt se je začel leta 2019, v njem sodeluje tudi Slovenija, kot ena od 37 držav članic OECD. ZD Ljubljana je tako kot nosilec pod okriljem Ministrstva za zdravje v letu 2021 pričel z izvajanjem mednarodnega projekta »Ocena izkušenj in izidov zdravstvene oskrbe pacientov s kroničnimi nenalezljivimi boleznimi v ambulantah družinske medicine v Sloveniji - PaRIS« skupaj z Medicinsko fakulteto Univerze v Ljubljani in Nacionalnim inštitutom za javno zdravje. Danes je bil projekt javnosti in odločevalcem zdravstvene politike prvič javno predstavljen. Dogodka so se med drugim udeležili predstavniki ministrstva za zdravje, Medicinske fakultete Univerze v Ljubljani, NIJZ, Zbornice-Zveze, Mestne občine Ljubljana, predsednik Združenja zdravnikov družinske medicine in zastopnica pacientovih pravic. 

Preko video nagovora se je dogodku pridružil koordinator projekta OEDC Michael Van Den Berg, ki je izpostavil, da je zelo hvaležen, ker se je Slovenija tako zavezala sodelovanju v tem projektu, ker je ena od držav s posebej dobrim sistemom primarne zdravstvene oskrbe. To pomeni, da bo imela koristi od tega sodelovanja, prav tako pa tudi druge države. Dodal je, da imamo veliko znanja, ki ga lahko delimo z drugimi.

Vodja projekta prof. dr. Zalika Klemenc Ketiš je ob predstavitvi poudarila, da je glavni cilj raziskave pridobitev mednarodno primerljivih izidov in izkušenj v zdravstvu med odraslo populacijo z eno ali več kroničnimi stanji, ki so obravnavani na primarnem nivoju. Mednarodna primerjava bo v pomoč snovalcem zakonov pri usmerjanju zdravstvenega sistema na način, ki je usmerjen v bolnika. Hkrati bo raziskava služila kot spodbuda dialoga med snovalci zakonov in izvajalci zdravstvene dejavnosti. Omogočila bo prevzemanje dobrih praks ter implementacijo kakovostnih rešitev, ki delujejo. Projekt je prvi tovrsten na področju primarnega zdravstvenega varstva ne samo v Sloveniji, ampak tudi v državah OECD. Raziskava je sofinancirana skozi program ciljnih raziskovalnih projektov s strani ARRS in MZ, projekt V3-2102.

Projekt omogoča pridobivanje objektivnih podatkov o kakovosti zdravstvene oskrbe na  primarni ravni v Sloveniji, skozi izkušnje pacientov in s tem najpomembnejše informacije za izboljšanje zdravstvenega sistema. Raziskava ima velik pomen za ureditev primarnega zdravstva, saj bo ponudila možnost ocenitve ravni kakovosti v primerjavi z drugimi državami. Projekt vodi k izboljšanju zdravstvene oskrbe, ki je pomembna za paciente, torej za tiste, katerim je zdravstveni sistem v svojem bistvu namenjen. Tako bo država lahko izboljšala v pacienta usmerjeno oskrbo, ki je ena od ključnih kompetenc primarne zdravstvene ravni. Končen izid projekta bo odgovor na vprašanje, ali zdravstvena oskrba dejansko omogoča ljudem bolj kakovostno življenje oz. boljše počutje.

Prof. dr. Tonka Poplas Susic
Uvodni nagovor direktorice ZD Ljubljana, prof. dr. Tonke Poplas Susič.

Tanja Lovsin MZ
Nagovor Tanje Lovšin, v. d. generalnega direktorja Direktorata za zdravstveno varstvo, Ministrstvo za zdravje.

Vodja projekta prof. dr. Zalika Klemenc Ketiš
Prof. dr. Zalika Klemenc Ketiš, vodja projekta PaRIS, ZD Ljubljana.

Panelna razprava
Diskusija o projektu, v kateri so sodelovali predstavniki ZD Ljubljana, Medicinske fakultete Univerze v Ljubljani, NIJZ, Zbornice-Zveze, predsednik Združenja zdravnikov družinske medicine in zastopnica pacientovih pravic.

V cepilnem centru ZD Ljubljana pri cepljenju proti covid-19 sledimo protokolu kot pri vseh ostalih cepljenjih, in sicer oseba pred cepljenjem izpolni in podpiše vprašalnik o zdravstvenem stanju in izjavo o privolitvi v cepljenje. Ob koncu cepljenja vsak cepilni tim koordinatorju cepljenja odda vprašalnike in na mapo zapiše število oddanih vprašalnikov.

Na določen dan cepljenja, ko smo v našem cepilnem centru beležili manjše število opravljenih cepljenj, je ena izmed 5 cepilnih ekip ob zaključku cepilnega dne na oddani mapi navedla za 1/3 večje število vprašalnikov od preostalih ekip. Preverili smo dejansko število vprašalnikov v mapi in ugotovili odklon med prejetimi vprašalniki in zapisanim številom vprašalnikov na mapi te cepilne ekipe.

Ob ugotovitvi odstopanj smo kontaktirali dotično osebo, ki ni znala pojasniti manka vprašalnikov. Cepilni center smo zaprli, onemogočili dostop zaposlenim, zavarovali vso dokumentacijo in zaustavili proces cepljenja.

Preiskali smo vso dokumentacijo in ker manjkajočih vprašalnikov nismo našli, se je pojavil sum, da bi lahko šlo za zlorabo. Iz tega razloga smo preverili tudi število vprašalnikov pri ostalih cepilnih ekipah tega dne, kjer odstopanj ni bilo. Dodatno smo preverili še dva druga cepilna dneva, ko je bila prisotna tudi dotična oseba in le pri njej smo ugotovili odstopanja. Skupno je na preverjene termine manjkalo 73 vprašalnikov.

Sum zlorabe smo prijavili policiji in odredili izredni strokovni nadzor, dotična oseba pa ni več zaposlena v zavodu.

Ob vsem tem nas v ZD Ljubljana izjemno žalosti, da se kjerkoli najde zdravstveni delavec, ki je kot tak zavezan strokovnim usmeritvam delati dobro za paciente in predvsem da z visoko moralno etičnimi normami vstopa na tak nivo funkcioniranja.

Z današnjim dnem velja nov protokol PCR testiranja, ob tem pa opozarjamo, da je naročanje na odvzem brisa na Vstopni točki ZD Ljubljana (na parkirišču P+R Stanežiče) OBVEZNO.

Pacienti s pozitivnim rezultatom HAGT ali samotestiranja se na odvzem PCR brisa naročijo na telefonski številki  031 619 359 ali 031 619 255.

Pacienti, ki imajo simptome in znake okužbe covid-19, ostanejo v samoizolaciji na domu in kontaktirajo osebnega zdravnika za nadaljnja navodila.

Izjema so šolarji in dijaki, ki se jim za odvzem PCR brisa v primeru pozitivnega rezultata na samotestiranju, ni potrebno naročiti. Za navedeno populacijo odvzem PCR brisov poteka vsak dan od ponedeljka do petka med 7.30 in 9.30; ob ponedeljkih, sredah in petkih pa tudi med 12. in 14. uro.

Vsi, ki pridejo na PCR testiranje, naj imajo s seboj zdravstveno kartico in osebni dokument ter obvezno nosijo zaščitno masko.

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Nastavitve Zapri

Nastavitve za uporabo piškotkov

Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.

Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.

Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.