V primeru povišane telesne temperature in znakov okužbe dihal (nahod, bolečine v žrelu, kašelj, težko dihanje) se najprej posvetujte s svojim osebnim zdravnikom po telefonu ali e-pošti!

Za pregled v vseh dejavnostih je OBVEZNO NAROČANJE - po telefonu ali e-pošti. Zdravnik bo glede na vaše zdravstvene težave strokovno presodil o načinu obravnave, ki je potrebna.

Urnik

NEŽA STARIČ, dr.med.spec.
MAŠA ČRNE, SMS
Dejavnost: ZDRAVSTVENO VARSTVO ODRASLIH
Ambulanta družinske medicine
Lokacija: ENOTA CENTER, METELKOVA UL. 9
Telefon: 01/ 4723 806
Naslov za naročanje: https://narocanja.zd-lj.si/216
E-naslov: narocanje.neza.staric@zd-lj.si
Urnik zdravnika
PONEDELJEK 06:45-13:15
TOREK 13:30-20:00
SREDA 06:45-13:15
ČETRTEK 13:30-20:00
PETEK 06:45-13:15

Opomba:

PETEK PO RAZPOREDU

Obvestilo zdravnika:

V ponedeljek, 1.8.2022, dela ambulanta izjemoma v POPOLDANSKEM turnusu (13h30 do 20h). Hvala za razumevanje.

 ODSOTNOST ZDRAVNICE:

--------------------------

PORTAL ZA PACIENTE – nov način elektronske komunikacije z ambulanto

V ZD Ljubljana prehajamo na nov, varnejši način elektronske komunikacije preko portala za paciente na https://portal.zd-lj.si/login, ki bo nadomestil dosedanjo elektronsko pošto. Na sporočila prejeta po elektronski pošti boste odgovor prejeli le  omejeno prehodno obdobje, to je do 1.10.2022. Po izteku prehodnega obdobja nam boste elektronska sporočila lahko pošiljali le še preko novega portala, zato vam svetujemo, da si dostop do portala uredite v najkrajšem možnem času.

V kolikor pacient nima lastnega elektronskega naslova IN mobilne telefonske številke, lahko v ta namen pooblasti drugo osebo. V tem primeru pooblaščena oseba opravi postopek registracije, pooblastitelj pa podpiše pooblastilo.

REGISTRACIJA na portal je možna na dva načina:

1. registracija z uporabo certifikata SIGEN-CA na portalu  https://portal.zd-lj.si/register ali
2. registracija z osebno identifikacijo v ambulanti - medicinsko osebje pacienta doda v sistem in pošlje dve kodi za registracijo (eno na e-naslov, drugo kot SMS na mobilno številko), ki veljata 24 ur.

TERMINI ZA REGISTRACIJO Z OSEBNO IDENTIFIKACIJO  

Za registracijo z osebno identifikacijo nas prosimo kontaktirajte za dogovor. S seboj prinesite osebno izkaznico in zdravstveno kartico. V primeru, da pacient pooblašča drugo osebo, naj prideta obe osebi skupaj.

--------------------------

RAZPORED ZA PETEK:

V mesecu juliju dela ambulanta vse petke v dopoldanskem času.

--------------------------

POMEMBNO OBVESTILO:

Na telefon smo v dopoldanskem turnusu dosegljivi med 8.00 in 10.00 (ponedeljek, sreda, petek po razporedu), v popoldanskem turnusu pa med 14.00 in 16.00 (torek, četrtek).

Klice, prejete v tem času, bomo vrnili. Za naročilo receptov za stalno terapijo, napotnic za kontrolni pregled, naročilnic za medicinske pripomočke nas kontaktirajte po e-pošti na narocanje.neza.staric@zd-lj.si, izjemoma po telefonu. Če zbolite in potrebujete bolniški stalež, o tem prvi delovni dan obvestite ambulanto po e-pošti oz. po telefonu.

------------------------------

SPLOŠNA NAVODILA:

V naši ambulanti se trudiva, da bi bili čimbolj dosegljivi po telefonu, a je ob obilici dela to včasih težko izvedljivo. V primeru, da nas na telefon ambulante ne morete priklicati, lahko pošljete e-mail na naslov: narocanje.neza.staric@zd-lj.si s kratkim opisom zdravstvene težave, vašimi osebnimi podatki in telefonsko številko, na kateri boste dosegljivi. V ambulanti se trudiva, da na vse e-maile, prejete tekom ordinacijskega časa ambulante, odgovoriva oziroma pokličeva nazaj še isti dan, najkasneje pa v 3 delovnih dneh. V primeru življenjske ogroženosti takoj pokličite 112!

- recepte za stalno zdravljenje je potrebno naročiti vsaj en teden prej, preden zdravila porabite

- pred iztekom letnih oz. obnovljivih receptov je potreben pregled pri zdravnici, zato prosimo, da se predhodno naročite

- napotnice za kontrolne preglede naročite vsaj teden dni pred datumom kontrolnega pregleda in nam posredujte izvide pregleda pri specialistu, iz katerega bo to razvidno

- če ste zboleli in potrebujete bolniški stalež, nas o tem obvestite isti dan, ko ste ostali doma. Izbrani osebni zdravnik lahko odpre bolniški stalež za največ 3 dni nazaj (232. člen Pravil OZZ)

- za izdajanje e-bolniškega lista nas prosim kontaktirajte po telefonu ali po e-pošti v zadnjem tednu tekočega meseca, saj mora e-bolniški list zdravnica ob koncu meseca elektronsko podpisati. E-bolniški list se ne izda avtomatično!

- bolniški stalež do 30 koledarskih dni je v domeni izbranega osebnega zdravnika, nad 30 dni pa imenovanega zdravnika na ZZZS. V kolikor se pričakuje daljši bolniški stalež, se morate do 23. dneva bolniškega staleža ponovno zglasiti pri osebnem zdravniku

- če ste sprejeti v bolnišnico, morajo vaši najbližji osebnemu zdravniku posredovati potrdilo o hospitalizaciji v roku 3 dni po sprejemu v bolnišnico. V nasprotnem primeru je odprtje bolniškega staleža mogoče šele z odobritvijo imenovanega zdravnika ZZZS.

------------------------------

S skupnimi močmi nam bo uspelo.

Vaš tim družinske medicine

Neža Starič, dr. med., spec. druž. med. in Maša Črne, sms

banner cepljenje
S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Nastavitve

Nastavitve za uporabo piškotkov

Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.

Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.

Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.