V primeru povišane telesne temperature in znakov okužbe dihal (nahod, bolečine v žrelu, kašelj, težko dihanje) se najprej posvetujte s svojim osebnim zdravnikom po telefonu ali e-pošti!

Za pregled v vseh dejavnostih je OBVEZNO NAROČANJE - po telefonu ali e-pošti. Zdravnik bo glede na vaše zdravstvene težave strokovno presodil o načinu obravnave, ki je potrebna.

V zdravstvenem domu je nošenje zaščitne maske OBVEZNO za vse obiskovalce.

Urnik

JASNA DEKLEVA, dr.med.spec.
BILJANA PETERNEL, TZN
Dejavnost: ZDRAVSTVENO VARSTVO ODRASLIH
Ambulanta družinske medicine
Lokacija: ENOTA VIČ-RUDNIK, ŠESTOVA UL. 10
Telefon: (01) 2004-522
Naslov za naročanje: https://narocanja.zd-lj.si/100
E-naslov: narocanje.jasna.dekleva@zd-lj.si
Urnik zdravnika
PONEDELJEK 13:00-19:30
TOREK 06:30-13:00
SREDA 13:00-19:30
ČETRTEK 06:30-13:00
PETEK 06:30-13:00

Opomba:

Hišni obiski po predhodnem dogovoru ob četrtkih od 13 do 14h.

Odsotnost:

Od: 27.12.2022 Do: 30.12.2022

Obvestilo zdravnika:

 Naročanje po telefonu je zaželjeno ( 01 2004522 ) pri sestri:  8.00 - 10.00 v dopoldanski izmeni, 14.00 - 16.00 v popoldanski izmeni. V primeru, da smo nedosegljivi oz. zasedeni pokličite na informacije (01/ 2004-500) in sledite navodilom.

naročanje po internetu preko elektronske pošte:na el..naslov:    narocanje.jasna.dekleva@zd-lj.si  

PRAVILA KOMUNICIRANJA Z AMB. PO ELEKTRONSKI POŠTI:
1. V el. sporočilu navedite IME, PRIIMEK IN DATUM ROJSTVA PACIENTA, ki rabi storitev. Nujno dopišite še TEL. KONTAKT (LAHKO TUDI OD SVOJCA).
2. Potrebne stvari strnite v ENO EL. SPOROČILO (recepti, MTP naročilnice, napotnice, pošiljanje izvidov, vprašanja).
3. ZDRAVILA NAROČITE VSAJ 1 TEDEN PRED PORABO (NE ZADNJI DAN).
4. El. sporočilo naj bo KRATKO, JEDRNATO, VPRAŠANJA JASNA.
5. V kolikor ste poslali el. sporočilo, ni potrebno za iste zadeve klicati po telefonu ali prihajati v ZD, razen če bi prišlo do spodaj navedenega poslabšanja stanja.

 ali se naročite na PREGLED v ambulanti ( pod OPOMBE vpišite NUJNO razlog prihoda oziroma nas opozorite na znake prehlada – vročina, kašelj, nahod )

   

PORTAL IRIS
V ZD Ljubljana prehajamo na nov, varnejši način elektronske komunikacije preko portala za paciente na https://portal.zd-lj.si/login, ki bo nadomestil dosedanjo elektronsko pošto. Na sporočila prejeta po elektronski pošti boste odgovor prejeli le  omejeno prehodno obdobje, to je do 31.12.2022. Po izteku prehodnega obdobja nam boste elektronska sporočila lahko pošiljali le še preko novega portala, zato vam svetujemo, da si dostop do portala uredite v najkrajšem možnem času.

V kolikor pacient nima lastnega elektronskega naslova IN mobilne telefonske številke, lahko v ta namen pooblasti drugo osebo. V tem primeru pooblaščena oseba opravi postopek registracije, pooblastitelj pa podpiše pooblastilo.

 REGISTRACIJA na portal je možna na dva načina:

1. registracija z uporabo certifikata SIGEN-CA na portalu  https://portal.zd-lj.si/register ali
2. registracija z osebno identifikacijo - medicinsko osebje pacienta doda v sistem in pošlje dve kodi za registracijo (eno na e-naslov, drugo kot SMS na mobilno številko), ki veljata 24 ur

Za registracijo z osebno identifikacijo pridite v našo ambulanto v ponedeljek, sredo, četrtek in petek med 12. in 13. uro ter torek med 18. in 19. uro. S seboj prinesite osebno izkaznico in zdravstveno kartico. V primeru, da pacient pooblašča drugo osebo naj prideta obe osebi skupaj.

Pri uporabi portala prosimo, da omejite dolžino sporočila na najbolj bistvene podatke, vaše sporočilo bo shranjeno v vaši elektronski kartoteki.

Ob uvajanju portala bomo ukinili le komunikacijo preko elektronske pošte, komunikacija osebno in preko telefona bo še vedno mogoča, prav tako bomo v naslednjih tednih ponovno omogočili samostojno naročanje na pregled , pri čemer vas naprošamo, da na pregled ne prihajate z znaki prehladnih obolenj, ki bi lahko pomenili okužbo z virusom SARS-CoV-2.

V primeru življenjske ogroženosti takoj pokličite 112!

                                    

 
Pregled v ambulanti je možen samo na podlagi predhodnega naročanja in
posveta z medicinskim osebjem (po telefonu ali e-pošti).

Zdravnik bo glede na vaše zdravstvene težave strokovno presodil o
načinu obravnave, ki je potrebna. Obravnava se lahko izvede po
e-pošti, po telefonu ali neposredno s kliničnim pregledom.

·      V primeru prisotnih simptomov in znakov za COVID-19, vas bo
osebni zdravnik že po telefonu preusmeril na odvzem brisa in / ali na
pregled v COVID ambulanto, zato ne prihajajte v zdravstveni dom
nenapovedano.

·      V primeru življenjske ogroženosti takoj pokličete 112.

·      Na naročen termin pregleda pridite največ 5 minut pred terminom.

·      Na pregled se pripravite, oblečeni bodite v oblačila, ki jih je
enostavno sleči ter si po potrebi pripravite spisek vprašanj za
zdravnika.

·      Pred vstopom v zdravstveni dom si namestite kirurško masko, ki
jo morate imeti nameščeno ves čas obravnave in si razkužite roke.

·      V prostorih zdravstvenega doma je potrebno, da upoštevate
osebno varnostno razdaljo vsaj 1.5 metra.

Vse administrativne storitve kot so naročanje receptov za kronično
terapijo, naročilnic za medicinske pripomočke urejate po e-pošti na naslov:
narocanje.jasna.dekleva@zd-lj.si,izjemoma tudi po telefonu. Če zbolite in potrebujete bolniški stalež, o tem takoj obvestite ambulanto po e-pošti oz. po telefonu.

 

 

 

 

  NAROČANJE ZDRAVSTVENIH FORMULARJEV:

1. Recepti za stalna zdravila
Recepte za stalna zdravila je potrebno naročiti vsaj teden dni pred iztekom (osebno, po telefonu, elektronski pošti). Pripravljeni bodo najkasneje v treh delovnih dneh v elektronski obliki. Pred iztekom t. i. letnih receptov je potreben pregled pri zdravniku, za kar se predhodno naročite. Za vse spremembe zdravljenja, ki jih je svetoval drug specialist, je potrebno izvide posredovati osebnemu zdravniku.

2. Medicinsko-tehnični pripomočki
Za predpis medicinsko-tehničnih pripomočkov potrebujemo zdravstveno kartico. Predpišemo jih lahko največ 10 dni pred iztekom trajnostne dobe.

3. Napotnice
Vljudno prosimo, da napotnice za kontrolne preglede naročite vsaj teden dni pred datumom kontrolnega pregleda in osebnemu zdravniku posredujete izvide pregleda pri specialistu, iz katerega bo to razvidno. Napotnice za prve preglede pri specialistu izda vaš osebni zdravnik po pregledu in lastni presoji.

4. Bolniški stalež
Če ste zboleli in potrebujete bolniški stalež, o tem obvestite vašega osebnega zdravnika oziroma se oglasite na pregled najkasneje v treh dneh (za več dni nazaj po pravilih ZZZS ni dovoljeno odpirati bolniškega staleža brez odobritve imenovanega zdravnika ZZZS).
Če pričakujete, da bo bolniški stalež daljši od 30 dni, se do 23. dneva staleža naročite na pregled pri osebnem zdravniku z izvidi specialista, ki to podaljšanje pojasnjujejo. Pri vsakem nadaljnjem podaljšanju bolniškega staleža se z izvidi specialista pri osebnem zdravniku naročite 7 dni pred iztekom roka.
Če ste sprejeti v bolnišnico za več kot 30 koledarskih dni, je potrebno posredovati potrdilo o hospitalizaciji.


  CEPLJENJE:

V naši ambulanti se lahko cepite proti gripi, pnevmokokni pljučnici in klopnemu meningoencefalitisu. Pred cepljenjem je potrebno naročiti cepivo, zato nas prej o tem obvestite.

banner cepljenje
S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Nastavitve

Nastavitve za uporabo piškotkov

Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.

Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.

Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.