Urnik
prim. SIMONA REPAR BORNŠEK, dr.med.spec. | |
---|---|
VALENTINA MARTINC, TZN | |
Dejavnost: |
ZDRAVSTVENO VARSTVO ODRASLIH
Ambulanta družinske medicine |
Lokacija: | ENOTA VIČ-RUDNIK, ŠESTOVA UL. 10 |
Telefon: | (01) 2004-603 , (01) 2004-500 |
Naslov za naročanje: | https://narocanja.zd-lj.si/1 https://portal.zd-lj.si |
Urnik zdravnika | |
---|---|
PONEDELJEK | 06:45-13:15 |
TOREK | 06:45-13:15 |
SREDA | 13:30-20:00 |
ČETRTEK | 06:45-13:15 |
PETEK | 06:45-13:15 ali 13:30-20:00 |
Opomba:
PETEK IZMENIČNO PO RAZPOREDU, Hišni obiski po predhodenem dogovoru ob torkih in četrtkih med 12 in 13.15h.
|
Odsotnost:
Obvestilo zdravnika:
Spoštovani,
zaradi težav z informacijskim sistemom je motena komunikacija preko portala, predvsem pa zaradi nedelovanja IRISa ne moremo urejati zadev, za katere nas preko portala prosite. V sistemu imamo nedokončane paciente za več dni nazaj, zato prihaja do večjih zamud pri odgovorih.
Prosimo, da nas za zadeve, ki ste jih napisali in niso nujne, ne kličete še po telefonu, saj se po nepotrebnem še slabša naša odzivnost. V primeru, da presodite, da potrebujete takojšen pregled prosimo, da se oglasite osebno v ambulanti.
Hvala za razumevanje in strpnost.
12.12.2022 UKINJAMO ELEKTRONSKO KOMUNIKACIO PREKO ELEKTRONSKIH SPOROČIL, ZA NAROČANJE IN E-KOMUNIKACJO BOMO DOSEGLJIVI IZKLJUČNO PREKO PORTALA ZDL (navodilo za prijavo je spodaj). NAROČANJE NA PREGLED ŠE VEDNO POTEKA TUDI PO TELEFONU V ORDINACIJSKEM ČASU, PO POŠTI IN OSEBNO V AMBULANTI V ORDINACIJSKEM ČASU. Naročanje na pregled je možno tudi na povezavi: https://narocanja.zd-lj.si/1. Termine sproti odpiramo glede na zasedenost ambulante in prisotnost zdravnice. V ZDL Vič urejamo tudi posebno telefonsko številko zgolj za naročanje, objavljena bo na spletni strani in vseh urnikih.
2 x tedensko v ambulanti dela specializantka družinske medicine KALIOPI PETROVSKA HROMC, dr.med. Ob torkih dela zdravnica še v antikoagulantni ambulanti in obravnava le nujne paciente.
Zaradi pomanjkanja zdravnikov in dela s pacienti, ki so svojega zdravnika izgubili, se podaljšujejo čakalne dobe in včasih je na odgovor preko portala potrebno počakati nekoliko dlje. Zato prosimo, da si recepte za redno terapijo, napotnice za kontrolne preglede in druge administrativne storitve uredite pravočasno,
V primeru življenjske ogroženosti pokličite 112.
V ambulanti se lahko cepite proti gripi, pnevmokokni pljučnici, klopnemu meningoencefalitisu in drugim bolenim, na cepljenje se je potrebno predhodno naročiti. Sočasno cepljenje proti gripi in covidu poteka v enoti Center na Metelkovi (cepilni center), naročite se lahko preko povezave https://narocanja.zd-lj.si/275.
Za boljšo dostopnost in učinkovitost dela v ambulanti priporočamo, da upoštevate naslednja priporočila:
1. Elektronska sporočila v portalu naj bodo kratka s ključnimi informacijami (npr. od katerega dne dalje želite bolniki stalež, za katero bolezen potrebujete napotnico za kontrolo pri specialistu ipd.). Za naročanje receptov in napotnic za kontrolne preglede uporabite priporočen modul.
2. Pred prvo napotitvijo k specialistu je potreben obisk in pregled v ambulanti. Enako velja za napotitve v laboratorij in na različne preiskave, ki bi jih želeli. Odsvetujemo samoplačniške laboratorijske preglede, izvidov nikoli ne komentiramo brez kliničnih simptomov in pregleda.
3. Kadar se odločite za samoplačniški pregled pri specialistu, so v skladu s pravili ZZZS tudi vse iz pregleda izhajajoče preiskave, zdravila in ostale predlagane storitve samoplačniške. O izvidu se seveda lahko posvetujete z zdravnico.
4. Ko ste napoteni na sekundarni nivo, vam je specialist dolžan opraviti vse preiskave, ki jih za obravnavo bolezni, zaradi katere ste napoteni, potrebuje, prav tako vam mora izdati recepte za zdravila in napotnice za laboratorij in nadaljnjo diagnostiko, če je ta potrebna (npr. rentgen, CT, MR ali napotitev k drugemu specialistu).
5. Kadar potrebujete recepe za stalno terapijo, pred tem preverite zaloge zdravil doma. Za čim bolj učinkovito delo in čim krajše čakalne dobe v naši ambulanti si želimo, da bi pretežno uporabljali letne recepte. Seveda je potrebno enkrat letno korigirati zaloge, saj vsa zdravila nimajo enakih pakiranj in kakšnega prej zmanjka. Prosimo, da ne naročate vsak teden recepta za drugo zdravilo, najbolje je naročati recepte vsake 3 mesece ali 1x letno, a takrat za vsa zdravila, ki jih jemljete. Z zdravili ravnajte racionalno, v kolikor jih ne želite jemati, nam to sporočite, velikokrat se namreč dogaja , da pacienti naročajo tudi zdravila, ki jih ne uživajo.
Tudi mi si želimo, da bi do potrebne storitve prišli čim prej in da bi lahko za vse čim bolje poskrbeli. Tu smo za vas in zaradi vas. Zato se vam iskreno zahvaljujemo za razumevanje in sodelovanje.
Želimo vam vse dobro!
Vaš tim družinske medicine:
Simona (zdravnica), Tina (Martinc, srednja medicinska sestra), Robi (Vrtič, diplomiran zdravstvenik) in Kaliopi (Petrovska Hromc, specializantka družinske medicine).
NAVODILA ZA UPORABO PORTALA ZA PACIENTE – nov način elektronske komunikacije z ambulanto
V ZD Ljubljana prehajamo na nov, varnejši način elektronske komunikacije preko portala za paciente na https://portal.zd-lj.si/login, ki bo nadomestil dosedanjo elektronsko pošto. Na sporočila prejeta po elektronski pošti boste odgovor prejeli le omejeno prehodno obdobje, to je do 12.12.2022. Po izteku prehodnega obdobja nam boste elektronska sporočila lahko pošiljali le še preko novega portala, zato vam svetujemo, da si dostop do portala uredite v najkrajšem možnem času.
V kolikor pacient nima lastnega elektronskega naslova IN mobilne telefonske številke, lahko v ta namen pooblasti drugo osebo. V tem primeru pooblaščena oseba opravi postopek registracije, pooblastitelj pa podpiše pooblastilo.
REGISTRACIJA na portal je možna na dva načina:
1. registracija z uporabo certifikata SIGEN-CA na portalu https://portal.zd-lj.si/register ali
2. registracija z osebno identifikacijo v ambulanti - medicinsko osebje pacienta doda v sistem in pošlje dve kodi za registracijo (eno na e-naslov, drugo kot SMS na mobilno številko), ki veljata 24 ur
Za registracijo z osebno identifikacijo naročanje NI potrebno. S seboj prinesite osebno izkaznico in zdravstveno kartico. V primeru, da pacient pooblašča drugo osebo naj prideta obe osebi skupaj.
Pri uporabi portala omejite dolžino sporočila na najbolj bistvene podatke, vaše sporočilo bo shranjeno v vaši elektronski kartoteki.