V primeru povišane telesne temperature in znakov okužbe dihal (nahod, bolečine v žrelu, kašelj, težko dihanje) se najprej posvetujte s svojim osebnim zdravnikom po telefonu ali e-pošti!

Za pregled v vseh dejavnostih je OBVEZNO NAROČANJE - po telefonu ali e-pošti. Zdravnik bo glede na vaše zdravstvene težave strokovno presodil o načinu obravnave, ki je potrebna.

V zdravstvenem domu je nošenje zaščitne maske OBVEZNO za vse obiskovalce.

Urnik

GREGOR RAKAR, dr.med.spec.
Dejavnost: ZDRAVSTVENO VARSTVO ODRASLIH
Ambulanta družinske medicine
Lokacija: ENOTA BEŽIGRAD, KRŽIČEVA UL. 10
Telefon: 01 3003 362 , 01 300 33 00
Naslov za naročanje: https://narocanja.zd-lj.si/210
E-naslov: narocanje.gregor.rakar@zd-lj.si
Urnik zdravnika
PONEDELJEK 07:00-14:00
TOREK 07:00-14:00
SREDA 12:30-19:30
ČETRTEK 07:00-14:00
PETEK 10:00-14:00

Opomba:

HIŠNI OBISKI - TORKI med 12.00 in 14.00 uro.

Obvestilo zdravnika:

Spoštovani,

dne 28.11.2022 ambulanta dr. Rakar dela v dopoldanskem času od 11h do 14h.

 

Nadomeščanje je urejeno v dopoldanskem času.

Za nujne in neodložljive primere se obrnite na telefonijo 01/3003-300, ki vas bo vaš klic preusmerila na ambulanto, ki nadomešča.

 

Vaša elektronska pošta, ki jo  boste poslali na nas e-mail naslov NE bomo gledali in nanjo ne bomo odgovorili.

Potrebno si bo urediti komunikacijo preko PORTALA

Priporočamo, da nas zaradi narave dela v ambulanti, pokličete v času 8.00-10:00 v dopoldanskem času in med 14:00-16:00 v popoldanskem času.

V primeru urgentne situacije pokličite 112 ali obiščite ambulanto SNMP (Bohoričeva ul. 4).

Lep pozdrav,

Gregor Rakar, dr. med. Spec. družinske medicine

 

Uredite si jo lahko pri študentih medicine v ZD BEŽIGRAD

urnik lahko dobite pri receptorju ZD Bežigrad 01 300 33 00 ali spletna stran ZD LJUBLJANA.

Ostaja komunikacija

- telefonsko naročanje

- navadna pošta

- osebno v ambulanti

 

TERMINI ZA OSEBNO IDENTIFIKACIJO za IRIS PORTAL (ZD Bežigrad):

 

Ponedeljek, 3.10.2022 -  POPOLDNE od 14.00 do 19.00 (Brigita)

Torek, 4.10.2022 DOPOLDNE od 7.00 do 12 (Ingrid)

Četrtek, 6.10.2022 POPOLDNE od 14.00 do 19.00 (Azra)

Petek, 7.10.2022 DOPOLDNE od 7.00 do 12 (Ingrid)

 

 

 

V Zdravstvenem domu Ljubljana (ZDL) prehajamo na nov, varnejši način elektronske komunikacije preko portala za paciente na https://portal.zd-lj.si/login, ki bo nadomestil dosedanjo elektronsko pošto. Na sporočila prejeta po elektronski pošti za naročanje boste odgovor prejeli le še omejeno prehodno obdobje, to je do 30.9.2022. Po izteku prehodnega obdobja nam boste elektronska sporočila lahko pošiljali le še preko novega portala, zato vam svetujemo, da si dostop do portala uredite v najkrajšem možnem času. V kolikor pacient nima lastnega elektronskega naslova IN mobilne telefonske številke, lahko v ta namen pooblasti drugo osebo. V tem primeru pooblaščena oseba opravi postopek registracije, pooblastitelj pa podpiše pooblastilo.

Registracija na portal je možna na dva načina:

1. registracija z uporabo certifikata SIGEN-CA na portalu - https://portal.zd-lj.si/register ali
2. registracija z osebno identifikacijo v ambulanti - medicinsko osebje pacienta doda v sistem in pošlje dve kodi za registracijo (eno po e-pošti, drugo v sporočilu SMS); ki veljata 24 ur

TERMINI ZA OSEBNO IDENTIFIKACIJO – pritličje ZDL Bežigrad, soba P18

Za osebno identifikacijo naročanje ni potrebno. S seboj prinesite osebno izkaznico in zdravstveno kartico. V primeru, da pacient pooblašča drugo osebo naj prideta obe osebi skupaj.

Glede na epidemiološko situacijo bo obravnava bolnikov na primarnem nivoju potekala nekoliko drugače kot pred epidemijo, zato vas prosimo za strpnost, razumevanje in tudi racionalnost pri potrebi do zdravstvene oskrbe.

Pregled v ambulanti je možen samo na podlagi predhodnega naročanja in posveta z medicinskim osebjem (po telefonu ali e-pošti).

Zdravnik bo glede na vaše zdravstvene težave strokovno presodil o načinu obravnave, ki je potrebna. Obravnava se lahko izvede po e-pošti, po telefonu ali neposredno s kliničnim pregledom.
  • V primeru prisotnih simptomov in znakov za COVID-19, vas bo osebni zdravnik že po telefonu preusmeril na odvzem brisa in / ali na pregled v COVID ambulanto, zato ne prihajajte v zdravstveni dom nenapovedano.
  • V primeru življenjske ogroženosti takoj pokličete 112.
  • Na naročen termin pregleda pridite največ 5 minut pred terminom.
  • Na pregled se pripravite, oblečeni bodite v oblačila, ki jih je enostavno sleči ter si po potrebi pripravite spisek vprašanj za zdravnika.
  • Pred vstopom v zdravstveni dom si namestite kirurško masko, ki jo morate imeti nameščeno ves čas obravnave in si razkužite roke.
  • V prostorih zdravstvenega doma je potrebno, da upoštevate osebno varnostno razdaljo vsaj 1.5 metra.
Vse administrativne storitve kot so naročanje receptov za kronično terapijo, naročilnic za medicinske pripomočke urejate po e-pošti, izjemoma po telefonu. Če zbolite in potrebujete bolniški stalež, o tem takoj obvestite ambulanto po e-pošti oz. po telefonu.
 
Ob petkih od 07.00 - 10.00 ANTIKOAGULACIJSKA AMBULANTA.
 
Zaradi povečanega obsega dela podaljšujem delovni čas vsako prvo sredo v mesecu med 11:30 in 12:30.
 
Telefonsko naročanje poteka: ponedeljek, torek, četrtek 8:00 - 10:00, sreda 14:00 - 16:00, petek izmenično.
 
 
banner cepljenje
S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Nastavitve

Nastavitve za uporabo piškotkov

Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.

Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.

Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.