Urnik
TATJANA ŽARKOVIĆ, dr.med.spec. | |
---|---|
DARJA REBERČNIK, tzn | |
Dejavnost: |
ZDRAVSTVENO VARSTVO ODRASLIH
Ambulanta družinske medicine |
Lokacija: | PE TEHNOLOŠKI PARK, TEHNOLOŠKI PARK 22A |
Telefon: | 01 555 4723 |
Naslov za naročanje: | https://portal.zd-lj.si |
Urnik zdravnika | |
---|---|
PONEDELJEK | 07:00-14:00 |
TOREK | 07:00-14:00 |
SREDA | - |
ČETRTEK | 12:30-19:30 |
PETEK | 07:00-14:00 |
Opomba:
Hišni obiski po predhodenem dogovoru ob petkih od 11 do 14h.
|
Obvestilo zdravnika:
NAROČANJA:
Naročanje po predhodnem posvetu z medicinskim osebjem:
-po telefonu 01/555-4723
-preko portala ali osebno v ambulanti
-po navadni pošti na naslov ambulanta dr.Žarković, ZD Ljubljana Vič-Rudnik, Tehnološki Park 22a
Telefonski posveti in naročanja tekom celotnega ordinacijskega časa. Zaradi narave dela pa priporočamo posvete v dopoldnaskem času med 7.30 in 9.30 in popoldanskem času med 13.30 in 15.30 ure.
PORTAL IRIS
V ZD Ljubljana prehajamo na nov, varnejši način elektronske komunikacije preko portala za paciente na https://portal.zd-lj.si/login, ki bo nadomestil dosedanjo elektronsko pošto. Na sporočila prejeta po elektronski pošti boste odgovor prejeli le omejeno prehodno obdobje, to je do 31.12.2022. Po izteku prehodnega obdobja nam boste elektronska sporočila lahko pošiljali le še preko novega portala, zato vam svetujemo, da si dostop do portala uredite v najkrajšem možnem času.
V kolikor pacient nima lastnega elektronskega naslova IN mobilne telefonske številke, lahko v ta namen pooblasti drugo osebo. V tem primeru pooblaščena oseba opravi postopek registracije, pooblastitelj pa podpiše pooblastilo.
REGISTRACIJA na portal je možna na dva načina:
1. registracija z uporabo certifikata SIGEN-CA na portalu https://portal.zd-lj.si/register ali
2. registracija z osebno identifikacijo v ambulanti ob obisku ali na info točkah - medicinsko osebje pacienta doda v sistem in pošlje dve kodi za registracijo (eno na e-naslov, drugo kot SMS na mobilno številko), ki veljata 24 ur.
Termini za registracijo z osebno identifikacijo na INFO točkah so objavljeni na spletnem naslovu. S seboj prinesite osebno izkaznico in zdravstveno kartico. V primeru, da pacient pooblašča drugo osebo naj prideta obe osebi skupaj.
Pregled v ambulanti je možen samo na podlagi predhodnega naročanja in posveta z medicinskim osebjem (po telefonu, portalu ali osebno).
Zdravnik bo glede na vaše zdravstvene težave strokovno presodil o načinu obravnave, ki je potrebna. Obravnava se lahko izvede po portalu, po telefonu ali neposredno s kliničnim pregledom.
-
-
V primeru življenjske ogroženosti takoj pokličete 112.
-
Na naročen termin pregleda pridite največ 5 minut pred terminom.
-
Na pregled se pripravite, oblečeni bodite v oblačila, ki jih je enostavno sleči ter si po potrebi pripravite spisek vprašanj za zdravnika.
-
P ri respiratornih znakih si pred vstopom v zdravstveni dom namestite kirurško masko, ki mora ostati nameščena ves čas obravnave in si razkužite roke.
-
V prostorih zdravstvenega doma je potrebno, da upoštevate osebno varnostno razdaljo vsaj 1.5 metra.
Vse administrativne storitve kot so naročanje receptov za kronično terapijo, naročilnic za medicinske pripomočke, urejajte po portalu, izjemoma po telefonu. Če zbolite in potrebujete bolniški stalež, o tem takoj obvestite ambulanto po portalu oz. po telefonu.
UVELJAVLJANJE BOLNIŠKEGA STALEŽA
Bolniški stalež do 30 koledarskih dni je v pristojnosti zdravnika, nad 30 dni pa imenovanega zdravnika na ZZZS.
V kolikor ste zboleli in potrebujete bolniški stalež, morate obvestiti zdravnika oz. se oglasiti v ambulanti najkasneje v treh dneh od pričetka bolniškega staleža. Zdravnik
lahko odpre bolniški stalež največ za 3 dni nazaj.
Če ste sprejeti v bolnišnico, morajo vaši najbližji zdravniku prinesti potrdilo o hospitalizaciji v roku 3 dni po sprejetju. V nasprotnem primeru je odprtje bolniškega staleža mogoče šele z odobritvijo imenovanega zdravnika ZZZS.
V kolikor pričakujete daljši bolniški stalež, se morate do 25. dneva bolniškega staleža ponovno zglasiti pri zdravniku z vsemi izvidi kliničnih specialistov, ki utemeljujejo podaljšanje staleža. Zdravnik v tem primeru poda predlog za podaljšanje bolniškega staleža imenovanemu zdravniku na ZZZS in predlogu priloži vso
zdravstveno dokumentacijo, ki podaljšanje bolniškega staleža utemeljuje.
Če se zavarovanec ali delodajalec ne strinjata z odločbo imenovanega zdravnika, se lahko zoper odločbo pritožita. Pritožba se vloži pri imenovanemu zdravniku, ki
je izdal odločbo, v petih delovnih dneh od vročitve odločbe .
Za izdajanje e-bolniškega lista nas v primeru daljših bol. staležev prosimo kontaktirajte po telefonu ali preko Portala v zadnjem tednu tekočega meseca, saj mora e-bolniški list zdravnica ob koncu meseca elektronsko podpisati. E-bolniški list se ne izda avtomatično!