NE VSTOPAJTE V PROSTORE ZDRAVSTVENEGA DOMA s povišano telesno temperaturo in znaki okužbe dihal (nahod, bolečine v žrelu, kašelj, težko dihanje)!

Najprej se posvetujte s svojim osebnim zdravnikom / zobozdravnikom po telefonu!
Za pregled v vseh dejavnostih je OBVEZNO NAROČANJE - po telefonu ali e-pošti. Zdravnik bo glede na vaše zdravstvene težave strokovno presodil o načinu obravnave, ki je potrebna.

Urnik

ADELA ALAGIĆ GRCIĆ, dr.med.spec.
AMELA ŠVARC, TZN
TADEJA ŠKRINJAR, dipl.m.s.
Dejavnost: ZDRAVSTVENO VARSTVO ODRASLIH
Ambulanta družinske medicine
Lokacija: ENOTA BEŽIGRAD, KRŽIČEVA UL. 10
Telefon: 01/ 300 33 47 , 01/300 33 00
Naslov za naročanje: https://narocanja.zd-lj.si/16
E-naslov: narocanje.adela.alagic-grcic@zd-lj.si
  • Urnik zdravnika
    PONEDELJEK 13:45-19:00
    TOREK 13:45-19:00
    SREDA 08:45-14:00
    ČETRTEK 08:45-14:00
    PETEK 08:45-14:00 ali 13:45-19:00

    Opomba:

    Od 14.01.2019 dalje 6h/dnevno.
  • Urnik dipl. m. s.
    TADEJA ŠKRINJAR, dipl.m.s.
    PONEDELJEK 06:30-13:00
    TOREK 06:30-13:00
    SREDA -
    ČETRTEK 13:00-19:30
    PETEK -
    Dela v timu z ADELO ALAGIĆ GRCIĆ, dr.med.spec., OB TORKIH VSAK DRUGI TOREK

Obvestilo zdravnika:

Z dnem  2.3.2020 je v ambulanti nov delovni čas: PONEDELJEK IN TOREK POPOLDNE, SREDA IN ČETRTEK DOPOLDNE, PETEK IZMENIČNO (ure ordinacijskega časa v dopoldanski in popoldanski izmeni ostajajo enake -glej urnik).

Zdravnica je ODSOTNA od 22.6.2020 do vključno 13.7.2020. Nadomeščanje za nujne primere- Angelika Marjetič Ulčakar, dr. med.

Glede na epidemiološko situacijo bo obravnava bolnikov na primarnem nivoju potekala nekoliko drugače kot pred epidemijo.

Pregled v ambulanti je možen samo na podlagi predhodnega naročanja in posveta z medicinskim osebjem (po telefonu ali e-pošti).

Zdravnik bo glede na vaše zdravstvene težave strokovno presodil o načinu obravnave, ki je potrebna. Obravnava se lahko izvede po e-pošti, po telefonu ali neposredno s kliničnim pregledom.

  • V primeru prisotnih simptomov in znakov za COVID-19, vas bo osebni zdravnik že po telefonu preusmeril na odvzem brisa in / ali na pregled v COVID ambulanto, zato ne prihajajte v zdravstveni dom nenapovedano.

  • V primeru življenjske ogroženosti takoj pokličete 112.

  • Na naročen termin pregleda pridite največ 5 minut pred terminom.

  • Na pregled se pripravite, oblečeni bodite v oblačila, ki jih je enostavno sleči ter si po potrebi pripravite spisek vprašanj za zdravnika.

  • Na vhodu v zdravstveni dom si boste razkužili roke in prejeli kirurško masko, ki jo morate imeti nameščeno ves čas obravnave.

  • V prostorih zdravstvenega doma je potrebno, da upoštevate osebno varnostno razdaljo vsaj 1.5 metra.

Vse administrativne storitve kot so naročanje receptov za kronično terapijo, napotnic za kontrolne preglede, naročilnic za medicinske pripomočke, urejajte po e-pošti, izjemoma po telefonu. Če zbolite in potrebujete bolniški stalež, o tem takoj obvestite ambulanto po e-pošti. Pisne izvide opravljenih pregledov, hospitalizacij, lahko pošljete pisno v ambulanto ali jih pustite pri vratarju na recepciji v zaprti kuverti, na katero zapišite ime osebnega zdravnika.

NA PREGLED SE LAHKO NAROČITE PO TELEFONU ALI PREKO INTERNETA ( narocanje.adela.alagic-grcic@zd-lj.si). 

 
S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Nastavitve

Nastavitve za uporabo piškotkov

Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.

Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.

Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.