Urnik
ADELA ALAGIĆ GRCIĆ, dr.med.spec. | |
---|---|
AMELA ŠVARC, TZN | |
Dejavnost: |
ZDRAVSTVENO VARSTVO ODRASLIH
Ambulanta družinske medicine |
Lokacija: | ENOTA BEŽIGRAD, KRŽIČEVA UL. 10 |
Telefon: | 01 555 27 40 , 01 555 27 00 |
Naslov za naročanje: | https://portal.zd-lj.si |
Urnik zdravnika | |
---|---|
PONEDELJEK | 12:00-19:00 |
TOREK | 07:00-11:00 |
SREDA | 07:00-14:00 |
ČETRTEK | 07:00-14:00 |
PETEK | 07:00-14:00 ali 12:00-19:00 |
Opomba:
HIŠNI OBISKI - TOREK med 16:00 in 19:00 uro.
|
Obvestilo zdravnika:
Spoštovani,
zdravnica je odsotna od 16.9.2024 do 20.9.2024.
Nadomeščanje je urejeno po razporedu.
NAROČANJE NA PREGLED:
- po telefonu: celoten ordinacijski čas. Priporočamo, da nas zaradi lastne organizacije dela pokličete v času od 08:00 -10:00 in 11:00-13:00 (dopoldanski turnus), oziroma od 13:00-17:00 in (popoldanski turnus).
- elektronsko: PORTAL ZA PACIENTE
- po pošti: ZD Ljubljana-enota …., naslov…., s pripisom za ambulanto …..
- osebno: v ordinacijskem času ambulante
Zdravnica ima nov urnik dela ( glej zgoraj).
v Zdravstvenem domu Ljubljana (ZDL) prehajamo na nov, varnejši način elektronske komunikacije preko portala za paciente na https://portal.zd-lj.si/login, ki bo nadomestil dosedanjo elektronsko pošto. Na sporočila prejeta po elektronski pošti za naročanje boste odgovor prejeli le še omejeno prehodno obdobje, to je do 30.9.2022. Po izteku prehodnega obdobja nam boste elektronska sporočila lahko pošiljali le še preko novega portala, zato vam svetujemo, da si dostop do portala uredite v najkrajšem možnem času. V kolikor pacient nima lastnega elektronskega naslova IN mobilne telefonske številke, lahko v ta namen pooblasti drugo osebo. V tem primeru pooblaščena oseba opravi postopek registracije, pooblastitelj pa podpiše pooblastilo.
Registracija na portal je možna na dva načina:
1. registracija z uporabo certifikata SIGEN-CA na portalu - https://portal.zd-lj.si/register ali
2. registracija z osebno identifikacijo v ambulanti - medicinsko osebje pacienta doda v sistem in pošlje dve kodi za registracijo (eno po e-pošti, drugo v sporočilu SMS); ki veljata 24 ur
Glede na epidemiološko situacijo bo obravnava bolnikov na primarnem nivoju potekala nekoliko drugače kot pred epidemijo.
Pregled v ambulanti je možen samo na podlagi predhodnega naročanja in posveta z medicinskim osebjem (po telefonu ali portalu).
Zdravnik bo glede na vaše zdravstvene težave strokovno presodil o načinu obravnave, ki je potrebna. Obravnava se lahko izvede po portalu, po telefonu ali neposredno s kliničnim pregledom.
-
V primeru prisotnih simptomov in znakov za COVID-19, vas bo osebni zdravnik že po telefonu preusmeril na odvzem brisa, zato ne prihajajte v zdravstveni dom nenapovedano.
-
V primeru življenjske ogroženosti takoj pokličete 112.
-
Na naročen termin pregleda pridite največ 5 minut pred terminom.
-
Na pregled se pripravite, oblečeni bodite v oblačila, ki jih je enostavno sleči ter si po potrebi pripravite spisek vprašanj za zdravnika.
-
Na vhodu v zdravstveni dom si boste razkužili roke in prejeli kirurško masko, ki jo morate imeti nameščeno ves čas obravnave.
-
V prostorih zdravstvenega doma je potrebno, da upoštevate osebno varnostno razdaljo vsaj 1.5 metra.
Vse administrativne storitve kot so naročanje receptov za kronično terapijo, napotnic za kontrolne preglede, naročilnic za medicinske pripomočke, urejajte po portalu -zdl izjemoma po telefonu. Če zbolite in potrebujete bolniški stalež, o tem takoj obvestite ambulanto po portalu-zdl. Pisne izvide opravljenih pregledov, hospitalizacij, lahko pošljete pisno v ambulanto ali jih pustite pri vratarju na recepciji v zaprti kuverti, na katero zapišite ime osebnega zdravnika.
NA PREGLED SE LAHKO NAROČITE PO TELEFONU ALI PREKO PORTALA ZDL.