V primeru povišane telesne temperature in znakov okužbe dihal (nahod, bolečine v žrelu, kašelj, težko dihanje) se najprej posvetujte s svojim osebnim zdravnikom po telefonu ali e-pošti!

Za pregled v vseh dejavnostih je OBVEZNO NAROČANJE - po telefonu ali e-pošti. Zdravnik bo glede na vaše zdravstvene težave strokovno presodil o načinu obravnave, ki je potrebna.

Urnik

ANA PERDIH, dr.med.spec.
ADRIANA OŽEGOVIĆ, TZN
Dejavnost: ZDRAVSTVENO VARSTVO ODRASLIH
Ambulanta družinske medicine
Lokacija: PE RUDNIK, RAKOVNIŠKA UL. 4
Telefon: 01 4202-409
Naslov za naročanje: https://narocanja.zd-lj.si/102
E-naslov: narocanje.ana.perdih@zd-lj.si
Urnik zdravnika
PONEDELJEK 06:30-13:00
TOREK 06:30-13:00
SREDA 13:00-19:30
ČETRTEK 13:00-19:30
PETEK 06:30-13:00 ali 13:00-19:30

Opomba:

Ob petkih izmenično po razporedu. Hišni obiski po predhodenem dogovoru ob ponedeljkih in torkih od 12 do 13h.

Obvestilo zdravnika:

Spoštovani.

Glede na epidemiološko situacijo obravnava bolnikov na primarnem nivoju poteka nekoliko drugače kot pred epidemijo, zato vas prosimo za strpnost, razumevanje in tudi racionalnost pri dostopu do zdravstvene oskrbe.
Pregled v ambulanti je možen samo na podlagi predhodnega naročanja in posveta z medicinskim osebjem (po telefonu ali e-pošti).
Zdravnik bo glede na vaše zdravstvene težave strokovno presodil o načinu obravnave, ki je potrebna. Obravnava se lahko izvede po e-pošti, po telefonu ali neposredno s kliničnim pregledom.

Vljudno vas prosimo, da nas kontaktirate po elektronski pošti na naslov narocanje.ana.perdih@zd-lj.si in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času, največ v treh delovnih dneh. Lahko nas tudi pokličete po telefonu 01/4202-409. Če pa ste že poslali elektronsko pošto, nas ne kličite še dodatno v ambulanto, ker s tem le podvajate naše delo in podaljšujete čas do obravnave za vse. 

Zaradi dodatnih ukrepov in drugačnega načina dela smo na telefon dosegljivi v našem delovnem času, ko delamo dopoldan od 8:00 do 10.00 , ter popoldan od 14.00 do 16.00.


- V primeru prisotnih simptomov in znakov za COVID-19 vas bo osebni zdravnik že po telefonu preusmeril na odvzem brisa in/ali na pregled v COVID ambulanto, zato ne prihajajte v zdravstveni dom nenapovedano.
- V primeru življenjske ogroženosti takoj pokličete 112.
- Na naročen termin pregleda pridite največ 5 minut pred terminom.
- Na pregled se pripravite, oblečeni bodite v oblačila, ki jih je enostavno sleči ter si po potrebi pripravite spisek vprašanj za zdravnika.
- Pred vstopom v zdravstveni dom si namestite kirurško masko, ki jo morate imeti nameščeno ves čas obravnave in si razkužite roke.
- V prostorih zdravstvenega doma je potrebno, da upoštevate osebno varnostno razdaljo vsaj 1.5 metra.
Vse administrativne storitve - kot so naročanje receptov za kronično terapijo, naročilnic za medicinske pripomočke - urejate po e-pošti, izjemoma po telefonu. Če zbolite in potrebujete bolniški stalež, o tem takoj obvestite ambulanto po e-pošti oz. po telefonu.

Na cepljenje proti COVID-19 se naročite na tej povezavi.

 Za urejanje nekaterih stvari ne potrebujete pregleda v ambulanti, veliko lahko uredimo po elektronski poti:

  • izdaja napotnic za kontrolni pregled pri kliničnem specialistu: od 1. 5. 2020 imajo klinični specialisti pooblastilo, da sami podaljšajo veljavnost napotnice. Če torej dobite obvestilo, da potrebujete kontrolno napotnico, jih kontaktirajte in si zagotovite, da jo bodo podaljšali sami;
  • za ponoven predpis receptov sporočite svoje ime, priimek in datum rojstva ter natančen seznam zdravil, ki jih potrebujete. Skrbite za to, da nov recept naročite vsaj teden dni, preden vam zdravil zmanjka, saj ne moremo zagotoviti, da bo recept izdan isti dan. V primeru izdaje letnega recepta za zdravila za kronične bolezni je potreben pregled pri diplomirani medicinski sestri Nini Bitežnik. Na pregled se lahko naročite - nekaj tednov, preden vam zmanjka zdravil - po telefonu ali na naslednji povezavi: https://narocanja.zd-lj.si/95/;
  • za pošiljanje zdravstvene dokumentacije na medicino dela, prometa in športa v skladu z zakonodajo nujno potrebujemo vašo privolitev za pošiljanje. Za več informacij nas lahko pokličete ali kontaktirate po e-pošti;
  • za zdravila, ki vam jih na novo predpiše klinični specialist, vam mora izdati tudi recept. Če potrebujete nadaljevanje zdravljenja s tem zdravilom, nam posredujte izvid specialista;
  • medicinske pripomočke lahko predpišemo največ 10 dni pred iztekom trajnostne dobe;
  • če ste zboleli in potrebujete bolniški stalež, nas o tem obvestite isti dan (lahko po telefonu ali elektronski pošti) (za več dni nazaj po pravilih ZZZS ni dovoljeno odpirati bolniškega staleža brez odobritve imenovanega zdravnika ZZZS). V primeru, da vam je komisija odobrila bolniški stalež, nam za vlogo za podaljšanje bolniškega staleža vsaj 7 dni pred iztekom roka posredujte izvide kliničnega specialista, ki upravičujejo podaljšanje staleža.
    Če ste sprejeti v bolnišnico, je potrebno za urejanje staleža posredovati potrdilo o hospitalizaciji.
  • V naši ambulanti se lahko cepite proti gripi, pnevmokokni pljučnici in klopnemu meningoencefalitisu. Pred cepljenjem je potrebno naročiti cepivo, zato nas prej o tem obvestite.
banner cepljenje
S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Nastavitve

Nastavitve za uporabo piškotkov

Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.

Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.

Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.