Na obisk pri zdravniku se naročim po telefonu, elektronski pošti ali osebno ob obisku.

  • Ko zbolimo ali že nekaj časa opažamo znake bolezni in se stanje, kljub ukrepom bistveno ne izboljša, preverimo kdaj naš osebni zdravnik dela in se naročimo na pregled.
  • V primeru, da nenadoma zbolimo ali se poškodujemo in se stanje, kljub ukrepom bistveno ne izboljša, se naročimo k zdravniku, ki sprejema nenadno zbolele v zdravstvenem domu, kjer imamo svojega osebnega zdravnika.
  • Premislite tudi, ali je res potrebno poiskati pomoč takoj ali pa lahko počakate na osebnega zdravnika, ne hodite v ordinacijo na slepo.
  • Če potrebujemo zdravila, napotnico ali moramo na redno kontrolo, to planiramo v naprej. Ker ne gre za nujno stanje, praviloma ne bomo naročeni isti dan, na pregled bomo morali počakati nekaj dni, morda en teden.
  • Na preventivni pregled ste praviloma vabljeni, če takrat ne utegnete, pokličite in se dogovorite za ustreznejši datum.

 

Naročanje preko elektronske pošte

V ZDL se na pregled lahko naročite tudi preko elektronske pošte, e-naslovi so navedeni ob urnikih izvajalcev zdravstvenih storitev.

Elektronski naslovi za naročanje niso namenjeni izmenjavi informacij o zdravstvenemu stanju pacienta ali posredovanju nasvetov o zdravljenju, temveč izključno naročanju.

ČE ZARADI KAKRŠNEGAKOLI RAZLOGA NE BOSTE PRIŠLI NA PREGLED, O TEM OBVESTITE ZDRAVNIKA, ČE JE LE MOGOČE PRAVOČASNO.