Digitalizacija in razvoj elektronskih medijev sta opazno povečala tudi elektronsko komunikacijo med pacienti in zdravstvenim osebjem. Posledično se v ambulantah soočamo s številnimi sporočili preko elektronske pošte.

Elektronska komunikacija

Pri posredovanju elektronskih sporočil upoštevate nekaj usmeritev.

V svojih sporočilih bodite kratki in posredujte točne podatke. Pri podpisu obvezno dodajte polno ime in priimek, ZZZS številko ter telefonsko številko, na kateri ste dosegljivi, da vas bomo v primeru nejasnosti lahko poklicali. Prosimo vas, da ne pošiljate več sporočil dnevno.

Na prejeta elektronska sporočila vam bomo odgovorili po prioriteti zdravstvenih težav, najkasneje pa v roku treh delovnih dni, zato dodatno klicanje v ambulanto ni potrebno.

Preko e-pošte lahko naročate:

  • recepte za zdravila, ki jih jemljete v sklopu stalne kronične terapije,
  • naročilnice za predpis medicinskih pripomočkov,
  • napotnice za kontrolne preglede pri kliničnem specialistu;

ter uredite krajši bolniški stalež ali se naročite na pregled v ambulanti.  

Pregled v ambulanti - obvezno naročanje

Za obisk v ambulanti se morate NAROČITI. Triažo dnevnih obiskov izvaja zdravstveno osebje ambulante. Število obiskov v ambulanti je omejeno. Prednostno so v ambulanti obravnavani kronični bolniki z akutnim poslabšanjem oziroma tisti bolniki, ki glede na zdravstvene težave pregled bolj potrebujejo.

Ne pozabite, da si lahko pri določenih blažjih zdravstvenih težavah pomagate tudi sami, npr. vzamete zdravila proti bolečinam ali vročini, ki so v lekarni prosto dostopna, prav tako določene blage težave spontano minejo in zadošča opazovanje oz. odloženo čakanje. Če pri tem niste uspešni, se obrnete na zdravstveno osebje ambulante. Napotke za ukrepe pri nekaterih blagih zdravstvenih težavah si lahko preberete tudi na naši spletni strani v rubriki Nasveti in navodila.

Vse administrativne storitve urejajte po elektronski pošti ali po telefonu, brez obiska ambulante.